Jennilipalmen

Alla inlägg den 1 juli 2010

Av Jennili Palmén - 1 juli 2010 23:52

  

Var och badade med de små för någon dag sedan, åh så söta de är å båda är de mina :) syskon dock så dom brås på mig! *host*..

På onsdag blir det aatt mysa med de små igen på Djurparken :)

fast frida Gus teodor och hugo ska också ;)



Idag har jag varit ledig heeeela dagen, såå skönt och har hunnit med mycket!

vacknade ganska så sent, klädde om och åkte till Gus, vi tog bilen och drog till gus mormor och morfar, myste där ett bra tag!

sedan på väg in mot byn drog vi till pppa en snabbis och hälsade på:)

När vi kom hem på byn så drog vi till gus och käkade, Såå gott (som alltid)

drog på knattefotbollen, Gustaf skulle teama ett lag där Pga att ledarna till det laget var borta..

Aja efter det blev det minigolf, super kuligt kanske var för att jag van?! det var inte med lite poäng heller, typ 6poäng ;) dock brukar jag alltid förlora..

Sedan blev vi bjudna på jordgubbar och glass hos Gus farmor och Assar :):)


sedan har vi varit ute och raggat och kikat på teven resten av kvällen!

En toppen kväll, det enda som saknades var solen ;)


Pusspuss



Presentation


Om min dag,
mitt liv,
och min verklighet.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards