Jennilipalmen

Alla inlägg den 5 november 2015

Av Jennili Palmén - 5 november 2015 08:38

Inatt har jag fått sovit iprincip hela natten lång. Vaknade en gång vis klockan 3 och var upp på toan och promenerade runt lite granna.
Sedan tillbaka till sängen och somnade med en gång..
Hade väldigt ont i axeln igår kväll och även inatt, tydligen kan det vara gaser (när jag opererades blåste de upp magen med en himlarns massa gaser för att kunna se och dessa ska komma ut, så de kan samla sig uppe i axeln och trycka mot nerverna) detta tycker jag är lite obehagligt just när man ska sova och allt också!

Igår var det väldigt svårt för dem att ta prover på mig då armen jag inte har droppen inkopplad på får ta all stryk. Så imorse var jag lite orolig, men det gick bra på första försöket!

Fick även bli av med nålen eller venen på vänstra armen så har varit lite rörligare.

Pulsen såg mycket bättre ut idag den ligger på 92. Så har sjunkit ganska mycket och det känns bra!

Runt klockan 9 får jag veta hur proverna ser ut och hur vi ska gå vidare så det känns bra.

Och uppe på allt det är min kära mot här idag igen så jag är så otroligt glad!

Puss och kram jennili

Presentation


Om min dag,
mitt liv,
och min verklighet.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards