Jennilipalmen

Alla inlägg den 24 januari 2013

Av Jennili Palmén - 24 januari 2013 16:00

Har en bus-mage.
Åt pannkaka idag. Kanske inte de smartaste jag gjort med tanke på att magen är som den är.
Så nu är det soffläge och vila som står på schemat! Dock svårt när Lill mummsan är tokbusig!

Hon är bra rolig!

Fått henne att ligga stilla i alla fall!
Hon biter och biter och biter på älgen så att den blir alldeles äcklig och blöt.
Men verkar som att ju mer blöt den blir desto mer tycker hon om den!
Haha

Pusspuss

Av Jennili Palmén - 24 januari 2013 16:00

Har en bus-mage.
Åt pannkaka idag. Kanske inte de smartaste jag gjort med tanke på att magen är som den är.
Så nu är det soffläge och vila som står på schemat! Dock svårt när Lill mummsan är tokbusig!

Hon är bra rolig!

Fått henne att ligga stilla i alla fall!
Hon biter och biter och biter på älgen så att den blir alldeles äcklig och blöt.
Men verkar som att ju mer blöt den blir desto mer tycker hon om den!
Haha

Pusspuss

Av Jennili Palmén - 24 januari 2013 08:30

God morgon!
Sitter nu på morgonrast på jobbet.
Tröttis jag var nu i morgon!
Men piggande ganska snabbt till efter en skön prommis hit!
Jobb till 3 sedan är det heeeeeeelg:D

Har faktiskt planerat in att göra massa roligheter i helgen så.
Pusspusa

Presentation


Om min dag,
mitt liv,
och min verklighet.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards