Jennilipalmen

Alla inlägg den 19 januari 2013

Av Jennili Palmén - 19 januari 2013 20:07

Godkväll!
Haft en underbart trevlig dag idag.
Fått träffa alla och naturligtvis är man extra glad då man har fått träffat Lill-tjopan.
Så gudomligt söt med gokinder och små tossingarna.
Att något så vackert endast tar 9 månader att skapa är för mig oförståeligt! Sen är det ju en annan sak att man håller på att längta ihjäl sig och att det känns som en evighet när man väntar på att det lilla livet ska komma ut. ( förmodar att det är så!)

Nu sitter vi i alla fall i bilen på väg hem.
Berit har somnat och jag får nackspärr, men vad gör man inte för sin lilla bäbis. Hon är ju faktiskt min lilla bäbe!
Nu hade jag tänkt att jag också skulle försöka somna!
Men får se hur det går med den saken!

Hoppas ni haft och kommer att få en fortsatt underbar dag!

Bild1: farmor och Lill-tjoppan.
Bild2: tavla som jag gjort åt lillan.

Pusspuss

Av Jennili Palmén - 19 januari 2013 11:14

Goddag!
Sitter nu i bilen och är på väg mot övik.
Guss har nämligen blivit farbror till världens sötaste lilla tös.
Vi ska dit och snusa lite gran!
Och såklart gratta kära föräldrarna!
Anton blir det lite extra grattis till Anton som fyller år idag också.

Vi har ju såklart vår lilltjoppa med oss också!
Hon tycker väl inte riktigt om att åka bil men nu har hon lagt sig till ro.
Som en liten papegoja!

Pusspuss

Presentation


Om min dag,
mitt liv,
och min verklighet.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards