Jennilipalmen

Alla inlägg under april 2013

Av Jennili Palmén - 7 april 2013 21:24

Måste även visa fin fina saker jag köpt!
Den fina bikini toppen fick jag som av min kära svärmor. Hon hade ett par byxor som hon inte skulle ha, så då fick jag ta mig en bikini istället:D

Och klänningen bara älskar jag.

Av Jennili Palmén - 7 april 2013 21:20

Godkväll!
Sitter nu i bilen påväg mot Umeå.
Allting känns så tungt såfort jag lämnar mitt lilla Junsele.

Helgen har varit kort men intensiv och sjukt rolig!
Fredagen började med att vi drog ifrån Umeå hem till natursköna!
Väl hemma begav vi oss och sade hej till båda familjerna! Sedan vidare till Frida å Nisse för Mario spel!
Tråkig och trött som jag var somnade jag!
Lördag: började med en promenad runt byn med min älskade Tommy!
Hur mysigt som hellst, borde jag få göra varje morgon tycker jag.
Sedan blev det snitt-dags!
Mor gjorde snittar till 50års kalaset!

Sedan bar det av ned till kähelbanevägen och svärföräldrarna för att lämna lilla berit.

Sedan fort iväg och skjutsa Lillasystra min till farmor och farfar!

Sedan skynda hem å in i duschen å fixa sig. Väl klar bar det av mot forum för att hjälpa till med diverse saker!
Sedan var kvällen igång!
Kul kväll! Och jag hoppas Nicke (min fasters Karl) hade en underbar 50års fest!
Dagen idag har bestått av först ett loppis besök.. (Bilder kommer..)
Sedan pizza+film och en massa prat med svärmor! Helt klart mysig dag!
Sedan blev det hejdååå till alla,
Och usch det är verkligen det värsta som finns!

Vi har i alla fall fått sett lite djur under bil-färden.. Harar och älgar!

Jo satt, nu är det mörkt ute, så mysigt att åka bil då!


Pusspuss

Av Jennili Palmén - 4 april 2013 09:02

Godmorgonnnn!
Älskar vädret, strålade sol ute och jag är på topp humör!
Idag blir det stan med gubben och kika lite.. Förhoppningsvis hittar vi nått:)
Och sola ska jag nog också hinna med ikväll!

Igår kväll var vi på bio också, såg på små citroner gula..
Å oj så jag skrattade men även nån tår fällde jag.. Haha.

Nu ska jag i alla fall tillbaka in och jobba!;)

Presentation


Om min dag,
mitt liv,
och min verklighet.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards