Jennilipalmen

Alla inlägg under april 2013

Av Jennili Palmén - 18 april 2013 06:51

Min lillgumma blev sur när matte väckte henne för lite mys.
Hon hade nog hellre vela sovit!

Men nu är hon vaken och efter lite surhet myser vi som tusan!

Av Jennili Palmén - 17 april 2013 22:12

Soffläge.
Har precis kikat på greys anatomy.

Kusin Emil och tjen har varit här i kväll mys!
Dock har jag potat och grejat i köket en massa. För imorgon kommer dom och ska kolla kaklet i köket!
Hoppas på nytt å fräscht men förmodar att dom bara fogar om!

Nu ni ska jag kika på geordie shore.
Imorgon jobb, sedan helg!

Pusspusss

Av Jennili Palmén - 16 april 2013 07:18

Min pyssel dag.
Blev inte så många inlägg.
Men här är något jag sysslade med i söndags!

Hortensia i papper!

1: klippte ut en HÖG ( massor) med tidningspapper. ( mycket lättare/snabbare med stansare! Orkade dock inte vänta så kag klippte)
2: limpistol.
3;flirtkula (mindre storlek).
4: vik sedan de runda arken 3 gånger och limma sedan fast dem med 5mm avstånd!
Lycka till!

Pusspuss

Av Jennili Palmén - 14 april 2013 16:44

Pyssel-dag.

Min morgon började med att sy upp min nya älskade långklänning!
Sedan blev det att sy en nessesär/ piller väska.( en liten väska att ha i handväskan för Alvedon osv.)
Den ska faktiskt svärmor få!
Sedan bar det iväg mot Ersboda för att shoppa lite gran blev lite handling på rusta, på jysk blev det en spegel som vi fick av svärföräldrarna! ( bild kommer när den sitter uppe på väggen, då det visas fotboll på TVn ligger spegeln fortfarande i lådan!

Ouaapuss

Av Jennili Palmén - 10 april 2013 19:46

Har myst ned mig i soffan nu.
Inviger mina finfina presenter jag fick då jag fyllde år!

Ikväll blir det att sitta och drömma mig bort i alla möjliga inredningsbloggar!
Guss ska kika på kallafakta, handlar tydligen om AIK och firmanboys.
Han säger att han tror jag kommer tycka de är intressant, men det vet jag väl ändå inte!:p


Pusspuss

Av Jennili Palmén - 10 april 2013 08:17

Mattes allt.

Av Jennili Palmén - 9 april 2013 20:08

HUVVA för is, för halka, för snö,ä. BLÄ FÖR ALLT SOM HAR MED KYLA ATT GÖRA!

Tack för mig hej.

Av Jennili Palmén - 8 april 2013 06:40

Godmorgon!
Så himla arg på mig själv!
Glömde min kalender på jobbet i fredags och hade imorse absolut ingen aning om när jag skulle börja..
Så här ligger jag nu, endast 2timmar för tidigt.
Och jobbar till halv6 ikväll!

Menmen.
Är huvudet dumt får jag lida..

Pusspuss

Presentation


Om min dag,
mitt liv,
och min verklighet.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards