Jennilipalmen

Alla inlägg under februari 2013

Av Jennili Palmén - 9 februari 2013 20:27

Goderkväll!
Gus och jag har nyss för-mini-firat vår 3,5 års dag. Som egentligen är på tisdag. Dock jobbar jag sent pluss att jag har kvälls möte, trissst att det bar just då men!
Firade den med liten tårta ljus och kortspel, vilket kag UTKade Guss på! Utk:utklassa;).
jag VAN! Jihoo.


Uppdatering om mitt hall projekt;
Spacklet har inte torkat ÄN..
Men jag väntar tålmodigt!

Pusspuss

Av Jennili Palmén - 9 februari 2013 15:22

Goderdag!

Har precis tagit ned en tavellist ifrån väggen i hallen. Eller ja rättare sagt tog Guss ned den. Men sedan drog han iväg till någon kompis, och hjälpte till å flytta några saker!
Så ovetandes om hur man överhuvud taget gör tog jag över.
Slängde iväg ett samtal till min kära morfar(som förövrigt kan allt!). Samtalet blev inte så kort.. Men ytterst så trevligt! Efter många råd och tipps lade vi på och jag slängde mig in i ett nytt projekt= ;hallen!
Gjorde så gott jag kunde och spacklade igen två inte allt för små hål. (Huset är så gammalt att väggen bara rast isär som "mjöl" när man tar ut spiken.) vi får se när det torkat "efter hur lån tid?!" hur det blev!

Nu ska jag ta och gå ut på en prommis med lillgumman. Men hon verkar inte vilja följa så inne i sitt "grisöra".

Följande bild visar hålen jag spacklat om det skulle var svårt att se! Haha

Pusapuss

Av Jennili Palmén - 8 februari 2013 09:35

Har nu fått i mig mer nyponsoppa, och även lite blåbärssoppa!
Känner mig mycket piggare och gladare nu! När jag har magsjuka önskar jag nästan att få försvinna.
Men nu börjar livet att leka igen!

Jihoo.

Av Jennili Palmén - 8 februari 2013 08:24

Godmorgon!

Idag är faktiskt en mycket bättre morgon!
Inatt har jag kunnat lega i sängen hela natten, inte behövt springa upp och ner..
Dock har jag varit vaken.
Pågrund av att jag haft ont i magen.
Kan nog vara för att magen är helt tom. Fick i mig ett nyponsoppeglas igår.
Ska stiga upp nu och ta mig ett till!

Nu är det helg också,kändes skit att jag var tvungen att bli sjuk på Torsdagen. Hade ju kunnat vänta tills idag då jag ändå är ledig likssom?
Menmen man får inte alltid bestämma..
Ligger och myser med Lill-snuppan nu, men ska strax kliva upp!
Hoppas ni får en bra dag!
Jag ska i alla fall ha en bättre dag än vad jag hade igår! Toppen

Pusspuss

Av Jennili Palmén - 7 februari 2013 09:41

Godmorgon!

Ellerskajag vara helt ärlig så är det en förj*vla dålig morgon.
Mår skit rent ut sagt.
Mår illa som en gorilla!
Har varit vaken sedan klockan 01,30 inatt så trött som tusan är jag a!

Sprungit upp och ner från sängen som en tok hela natten.

Tur att Lill piga är lugn. "Än så länge i alla fall!
Kommer ju ha ligg läge hela långa dagen! Stackarn! Guss får gå en riktigt långprommis ikväll!

Men nu måste jag få på mig nå halvdana kläder "läs pyjamas"
Och ta ut henne å pinka. Kl 1 bar hon uti natt och sedan dess Har hon sovit!

Pusspuss

Av Jennili Palmén - 6 februari 2013 18:36

Tidigare idag när jag skulle städa.
Berit lät mig banne mig intevara. Skällde å gnällde och skulle upp i famn!
När hon väl kom upp blev hon tyst. Släppte ned henne och amma sak igen.
Anade vad hon ville, så satte mig i soffan. Hon somnade fort dom blixten!

Kunde inte gå å sova själv ska sova i knäet!*

Puss

Av Jennili Palmén - 6 februari 2013 08:28

Mina morgonmyysar!

Kort dag idag.
Sedan blir det hem och städa, städa STÄDA.
Det ser rent sagt förj*vligt ut hemma.
Så storstädning står på schemat idag!
Massor ska ner i vårt allt för fulla fråd..

Men nu tillbaks till jobbet!

Pusspuss

Av Jennili Palmén - 5 februari 2013 09:02

Morgonmorgon!
Världsmysigt att mysa med Lill-snuppan på morgonen när man måste väcka henne. Så lugn och pussig!

Nu sitter jag på morgon rast.
Snart tillbaka till å jobba!

Pusspuaa

Presentation


Om min dag,
mitt liv,
och min verklighet.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards