Jennilipalmen

Alla inlägg under februari 2013

Av Jennili Palmén - 15 februari 2013 15:27

Min lilla myshörna färdig!

Av Jennili Palmén - 15 februari 2013 07:51

Godmorgon!
Idag är en sån här skön och ledig dag!
Men man kan ju fråga sig vad jag gör vaken så här tidigt en dån dag? Jo för jag har så sjukt mycket spring, eller det är i te rätt ord, men om man säger så här..
Det kliar i fingrarna på mig!
Ska kliva upp och göra fint här!:D

Dock har jag en liten sjusovare här bredvid mig! Såfort jag är på väg att kliva upp slår hon mig med tassen och spänner dina annars så otroligt söta ögon i mig. Så det är bara att fint ligga kvar!

Av Jennili Palmén - 13 februari 2013 08:58

Morrnmorrn!
Sitter nu på morgon rast och har det bra!
Jobbar till halv fem idag.
Och efter det blir det att hem och fixa å trixa!
Ska göras ganska mycket innan fredag hemma!
Hall projektet ska bli klart.
Väggtext ska upp på väggen!
Och massa annat småpyssel!

Satt blir en lång kväll utan soffsittande! Haha.

Av Jennili Palmén - 12 februari 2013 21:24

Godkväll!
Har endast en sak att säga ikväll.
Min älskade Guss har idag varit min i hela 3,5år!

Hur han har stått ut, ja fråga mig!

PusspuSs

Av Jennili Palmén - 12 februari 2013 08:00

Goderdag!
Sovmorgon idag, jobbtid 8,30-17,30.
Sedan blir det kvällsmöte!
Så att dagen består mestadels av jobb, jobb!
Härligt!

Har fortsatt med mitt projekt: hallen. Målade igår och det blev VITT med fläckar så har överlåtit lite målning till Guss ikväll!
Han är så duktig på att måla så att det blir säkert supert! Så kan jag börja möblera till imorgon!
Jihoooo.

Startade och avslutade ett litet sidoprojekt igår också!
Lite i köket. Ni får ett litet smakprov här:

Pusspuss

Av Jennili Palmén - 11 februari 2013 05:31

Håller nu på att göra mig klar!
Tidig morgon idag!
Börjar halv 7, öppnar idag.
Är endast en timma tidigare men känns super tidigt!
Är väl kanske lite för att jag hart "sovmorgon" i 4 dar. Å haft lite knepiga sovtider där för att kag var sjuk..
Men det känns jätte jobbigt att kliva upp!
Blir nog bättre när jag kommer ut i kylan! Hehe

Ha en bra dag!
Pussokram!

Av Jennili Palmén - 10 februari 2013 11:07

Myyyysmorgon.
Börja med mys i sängen, sedan ut på rastning sedan vidare till soffmys!

Har en morgon trött tjej!

Pusspuss

Av Jennili Palmén - 9 februari 2013 23:13

Har intagit soffläge!
Eller det bar ett tag sedan, men dom visar bara skit på min Tv.

Varför är detså? Är det bara på min tv dom visar skit då man vill titta på TVn?
Jag mena några bra filmer på någon kanal skulle ju inte sitta fel..!
Puss

Presentation


Om min dag,
mitt liv,
och min verklighet.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards