Jennilipalmen

Alla inlägg under november 2012

Av Jennili Palmén - 14 november 2012 06:49

Så trött..
Gick och lade mig vid halv 3 inatt!
Var nämligen på bio maraton- världspremiär!
Filmerna som visades var twilight!
Den första delen har jag ju sett en gång tidigare, men det gjorde ju inte saken sämre! Dom kommer ju alltid vara lika bra trotts att du sett dem flera gånger!
Nu är det som dags att göra sig i ordning..
Hat legat och snosat alldeles för länge!
Börjar kl 7,30-13.
Så att det är ju bara att köra gärnet nu då!;D
Pusspuss

Av Jennili Palmén - 12 november 2012 07:31

Måndag morgon..
Sitter nu vid frukostbordet.
Har haft en helt underbar helg!
Började med att millis å Christoffer kom hit, vi tog oss nå cider å så.
Sedan blev det all star för middag!
Började med vitlöksbröd till förrätt.
Varmrätt blev det fajita kyckling.
Gott gott!
Sedan blev det bio!
Call girl, bion var värdelös!
Sedan blev det en promenad hem i snö/regnet som öste ner!
På lördagen bar det av till övik för 50års fest!
För min kära moster!
Superkul var det faktiskt!
Vart ett ganska konstigt slut på öviksresan dock.
Den slutade på akuten.
Bilder säger mer än 1000 ord satt begrunda!:p

Idag blir det sendag på jobbet jobbar till 17,30..
Satt.
Nu måste jag höra mig klar!:)<3

Av Jennili Palmén - 6 november 2012 14:52

Har alldeles nyss kommit hem ifrån jobbet.
På timmar typ..haha
Jag ska tillbaka till förskolan halv 5 för då vankas det personalmöte!

Men tänkte att jag skulle hinna packa upp alla mina väskor som jag hade hemma i helgen( har inte packat upp dem än.."latmask")

Och förhoppningsvis få i mig något att äta.
Så att nu är det bara att sätta igång!
Pusspuss

Av Jennili Palmén - 3 november 2012 08:39

Morgonmys på hög nivå!

Av Jennili Palmén - 2 november 2012 17:08

Har målat mina kära syskon ikväll!:)
Lilla Viggos färg har ju försvunnit på många ställen, men lika glad är han för det för han går vara på party!:)
Pusspuss

Av Jennili Palmén - 2 november 2012 08:49

Sitter nu nyvaken och lite groggy.
Men jag sitter hemma i min älskade lilla by!
Hur hemskt det än låter så har jag saknat stället.
Eller frästen är nog inte stället utan det är alla människorna.
Bara det här att gå på affären och men vet i princip vem alla är!
Lite morgontankar!
Pussouss

Presentation


Om min dag,
mitt liv,
och min verklighet.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25
26
27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards