Jennilipalmen

Alla inlägg under november 2012

Av Jennili Palmén - 24 november 2012 22:07

Framtida tankar om sovrummet.
Blir väl som nästa projekt!
Inte än på ett tag lär det väl bli.
Vill inte starta upp något nu eftersom lilla fisan Berit(vår lille hund) hämtar vi ju snart och det ska icke vara någon oreda när hon kommer!:)

Men man måste ju få drömma ändå...

Första bilden:på ettungefär som jag har det nu..

Andra bilden: som jag drömmer om att få det!

Av Jennili Palmén - 24 november 2012 22:00

Framtida tankar om sovrummet.
Blir väl som nästa projekt!

Av Jennili Palmén - 24 november 2012 21:03


Walk the line visas på teven och jag ligger och myyyyser i soffan.
En härlig lördag efter mycket misslyckanden!

Bakade nämligen tidigare idag.
Och det gick åt pipsvängen!
Den ena godiset blev stenhård och den andra är fortfarande i flytandeform...
Så ja, det känns underbart att bara krypa ned under täcket nu!

Av Jennili Palmén - 24 november 2012 09:30

Ligger hemma i soffan och bara mår.
Skjutsade bort Gus till mini-lastbilen imorse.
Han är nu på vift, han ska nämligen jobba och flytta nå saker till Stockholm.
Så själver blev jag idag och imorgon.

Ska egentligen inte ligga här, men blev tvär trött'
Idag ska jag försöka hinna med massor av saker!
Men vi får se vad det blir av den saken.. Haha.

Pusspuss

Av Jennili Palmén - 23 november 2012 07:44

Foto: Halloween.

Av Jennili Palmén - 23 november 2012 07:43

Go frukost idag.
Äter nämligen frukost hemma idag, väldigt länge sedan sist.
Superskönt, lyssnar på the voise å as bara njuter typ:D
Sen så är det ju faktiskt fredag idag. Härligt:D
Pusspuss

Av Jennili Palmén - 21 november 2012 19:44

Sitter nu och dricker honungsvatten.
Hoppas på att halsen ska bli bra!
Men livet känns så jäkla grett, så vad är väl en liten förkylning egentligen?:0
Pusspuss

Av Jennili Palmén - 20 november 2012 12:28

Nu var det ett tag sedan jag skrev här.
Sitter på jobbet nu och jobbar sent ikväll. Sedan senare ikväll är det möte också!

Jag och Gus har tagit ett väldigt stort beslut..
Vi ska nämligen skaffa hund.
En liten chihuahua. Hon är en choklad-sobel, renrasig.
Hon ska heta Berit.
Vi får hämta henne i slutet på v49.
Då hon är leveransklar!
Vi va där och hälsade på för några dar sedan och hon är banne-mig den sötaste varelse jag någonsin sett!

Längtar så mycket tills vi får hämta henne så att det nästan gör ont.

Pusspuss

Presentation


Om min dag,
mitt liv,
och min verklighet.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25
26
27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards