Jennilipalmen

Alla inlägg den 16 oktober 2010

Av Jennili Palmén - 16 oktober 2010 16:48

HJälp, hjälp och åter igen HJÄLP?!

Jag har gått runt med silvershampo i håret i någon timm, (då jag trodde det skulle bli blondare om man hade det i i ett lite längre tag,) Men det har blivit Jätte LILA i nyansen,

Snälla är det ingen som vet hur man kan få bort nyansen?

Eller är enda alternativet att färga om håret?

snälla snälla måste veta ;O

...

Av Jennili Palmén - 16 oktober 2010 15:27

Usch, vad ska man göra när man endast har dåliga tankar som flyger runt i huvudet?

När man inte finner det endaste ljus i dem?

 

Jag vill veta jag vill ha svar, raka svar.

Men när man hela tiden bara får -jag vet inte,

är det inte lätt.

 

Jag kan inte bara släppa allt och inte bry mig,

tro mig jag har försökt.

 

 ♥

Av Jennili Palmén - 16 oktober 2010 14:04

Oh ikväll är    bjuden på middag och en massa roligheter.

Vi har inte fått veta vad vi ska käka eller så men det blir säkert super gott!

Sedan ska vi spela en massa spel och bara ha det trevligt! Tror jag i alla fall är bara den här informationen jag fått av de som        

                                                  
              håller i det  ,   Gillar att vara hemlighetsfulla dessa två! Hahaha.


Kvällen kommer nog bli kung! :)

Pusspusss

Av Jennili Palmén - 16 oktober 2010 13:51

Syskon kärlek.

Dock inte äkta.

Vi har växt upp ilag från den dagen då jag föddes har denna kvinna stått vid min sida.

Hon har alltid funnits där för mig i alla lägen, och då menar jag precis ALLA lägen!

Vi har alltid älskat och tyckt mindre om varandra i vissa situationer precis som syskon gör.

Precis som vår mormor sade en dag, hon sade att vi är som syskon. "Ni bråkar bara om saker som syskon bråkar om. och så blir ni vänner direkt efter igen"

Men saken är den att vi är kusiner genetiskt sagt,

Dock inte i mina ögon.

Du är som min stora syster, jag älskar dig som en och kommer alltid att älska dig som en Frida Erika Granholm!

 


 

  

Presentation


Om min dag,
mitt liv,
och min verklighet.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards