Jennilipalmen

Alla inlägg den 14 oktober 2010

Av Jennili Palmén - 14 oktober 2010 20:49

mmmmmmumma, oh jag blir på såå bra humör av den här låten!:)


Pusspuss

Av Jennili Palmén - 14 oktober 2010 16:12

Oj, dagen har gått super duper snabbt..

Jag måste snart iväg och jobba någon timma men det får man ta!

Jag vill egentligen bara ligga hemma i sägen, slappa och titta på några program som jag missat i veckan som kungarna av tylösand, greys anatomy, och Desperata husfruar;P

Men det kanske jag hinner med ialla fall!;)

Får hoppas på det, mår mycket mycket bättre nu i alla fall:)

Pusspuss.

Av Jennili Palmén - 14 oktober 2010 10:19

Ligger hemma i sängen, känner mig helt slut i hela kroppen.

känns nästan som att jag är halvt förlamad. inge skönt, jag hör små fötter springa runt nere, jag hör viggos lilla busiga men ändå söta röst. jag vill gå och busa. usch jag vet att jag är fjantig som tycker synd om mig själv.. Men sån är jag!:)

så nu vet ni vad jag kommer att göra hela dagen!


Pusspåer!

Av Jennili Palmén - 14 oktober 2010 10:19

Ligger hemma i sängen, känner mig helt slut i hela kroppen.

känns nästan som att jag är halvt förlamad. inge skönt, jag hör små fötter springa runt nere, jag hör viggos lilla busiga men ändå söta röst. jag vill gå och busa. usch jag vet att jag är fjantig som tycker synd om mig själv.. Men sån är jag!:)

så nu vet ni vad jag kommer att göra hela dagen!


Pusspåer!

Presentation


Om min dag,
mitt liv,
och min verklighet.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards