Jennilipalmen

Alla inlägg under augusti 2010

Av Jennili Palmén - 4 augusti 2010 18:18

Ouh var ju till ö-vik och shoppade lite imåndags, tänkte vi det jag hittade :)


Rosa linne, är jätte fin färg. (dock fick den ful färg här..)
     
Hittade en sjukt skön tunika!
  
En vanlig tröja, men sköööön.
  
Hittade min rooligstones tröja som jag suttit och dreglat över på h&m's hemsida..
(inte orkat beställt, såå mycket roligare att fara och handla ;).
  
Hittade en jätte söt klänning, tycker ja iaf ;)
Den kommer passa perfekt i turkiet ;)

   
2 basic linnen, alltid bra att ha !
  
" bhar, oh ska bli så skönt med nya ;!
Fick 3 par trosor av mamma :)
   
   Hittade ett par cykaelbyxor, även dom kommer sitta fint i turkiet:)
     
                                    Skoooor               På:)
     
Oh jag ällllskar bara smycken helst stora!
  
Sedan blev det massa små saker köpta också:)
Det mesta ska med utomlands;)
pusspuss
Av Jennili Palmén - 1 augusti 2010 10:17

Idag känner jag mig seg, och har stor längtan efter min lilla älskling. Saknar han med stort S! Vill att han ska komma hem nu!

Sitter i alla fall och käkar på en hårdbrömacka, med räkost på och ett glas vatten höjdar frukost!.


Nu ska jag dra på jobbet, så Tjingeling!


Pusspusss


Presentation


Om min dag,
mitt liv,
och min verklighet.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards