Jennilipalmen

Alla inlägg den 10 augusti 2010

Av Jennili Palmén - 10 augusti 2010 10:27

...och jag är LEDIG!

ouh så skönt! å då man är ledig brukar man ju få sova men såkloart fick guss tid på läkarstation (för att kolla upp värdena igen innan vi åker) klockan 9!

Han väckte mig och sade att han skulle gå, och att jag inte behövde följa med. Jag följde med han på nedervåningen bara för att vara sådär gullig:)

Sedan när han gick dit så drog jag mig tillbaks till sängen för att "somna om". Hur tror ni det gick?

Inte alls. huvva så nu ligger vi här i sängen, jag bloggar guss spelar spel på sin jäkla telefon! han är typ mer kär i sin telefon än i mig?!

aja jag har super mycket att göra idag känns det som!

Jag MÅSTE packa klart känns det som så att jag kan packa om på fredag för att se så att allt är nedpackat annars glömmer jag väl hälften av alla saker.. hahaa.

för på torsdag kväll blir det att umgåååååååååås med familjen innan vi far.

Usch jag är såå blödig jag gråter jämnt när jag far utomlands då jag lämnar dem. jag vet inte riktigt varför. om det kanske är för att jag är flygrädd och alltid tror att planet ska krascha kanske.. För jag mena de är ju inte bara för saknaden jag kommer känna till dem, eftersom jag bor borta hela veckorna på höst vinter och vår ;)


aja det blidde ett långt inlägg men hoppas ni orkar ta er tid att läsa:)


Pusspuss

Presentation


Om min dag,
mitt liv,
och min verklighet.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards