Jennilipalmen

Alla inlägg den 17 augusti 2013

Av Jennili Palmén - 17 augusti 2013 20:13

Min alldeles egna fina lilla prinsessa.
Finns det någon annan som kan göra en på så underbart bra humör som hon?
Tro inte det!

Av Jennili Palmén - 17 augusti 2013 07:07

I måndags förlovade jag och Gus oss!
Äntligen.. Själv har jag velat gjort det sedan ungefär 2år tillbaka!

På vår 4års dag..
Det började med att jag gick ett sjukt långt sms när jag var på jobbet!
Självklart öppnade jag det inte fören jag slutade.( visste att det skulle vara tår framkallande!)
Ett sjukt långt fint, vackert och underbart sms. Kan läsa det tusen gånger och bara må!
Sedan längst ner var det symboler, så sött!
Första bilden visar..
När jag då kom hem svettig ich dan så hade han strött rosblad överallt ich spelade en låt som jag älskar! ( vi har även gamla minnen med den tsms) med Celine Dion.
Jag grät ich Berit blev arg för att jag inte hälsade på henne innan jag kramade om Guss.. Haha
Sedan myste vi bara resten av eftermiddagen och åt hämtmat!
Ville bara dela med mig av min underbara dag.
Är nog den mest känslo-laddade eftermiddag i mitt liv!
Pusspuss

Presentation


Om min dag,
mitt liv,
och min verklighet.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards