Jennilipalmen

Alla inlägg den 24 november 2013

Av Jennili Palmén - 24 november 2013 12:12

Jobbig natt inatt med lite sömn då pluttan gnällt å gnölat iprincip hela natten.
Varit orolig nu på morgonen med men känns bättre nu, hon gnölat inte och springer inte runt..
Nu har hon hängt på mig, har slagit in lite julklappar och varit nere i källaren och grejat. Eller nä jag har stökat fram alla julsakerna för att vara helt ärlig.. Har hur mycket saker som helst får nere, just nu är gubben där nere och försöker slänga lite saker.
Jag hatar att kasta saker som jag vet att jag kommer att vilja ha en dag.
Jag tycker om att ha saker och byta här uppe här hemma. Har mycket lampor och ljuslyktor.
Men men, har man litet så har man...
Känns i alla fall bättre att inte vara där. Haha
Så nu ska jag försöka plocka ihop lite i resten av lägenheten..
Sedan ska jag dra på exbo och köpa lite ramar!
Till min fina hall!

Presentation


Om min dag,
mitt liv,
och min verklighet.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards