Jennilipalmen

Alla inlägg under mars 2013

Av Jennili Palmén - 8 mars 2013 06:12

God morgon!
Vaknat upp till en underbar dag känns det som!
Börjar med en kort dag på jobbet!
Sedan blir det att hämta självaste soffipropp på tåget!
Och sedan dags för en helhelg!
Härligt, javisst!:)

Pusspuss

Av Jennili Palmén - 6 mars 2013 08:06

Först prommis sedan Morgon mys innan jobbet!
Härligt..
Pusspuss

Av Jennili Palmén - 5 mars 2013 19:49

God kväll!

Ny duschad och nedbäddad i soffan under tjocktäcket.
På TVn visas farmen. I själva verket tycker jag programmet är ganska lamt, men måste som ändå se det! Hehe.

Idag har jag även sytt klart en nessesär! (Bild1).
Man kan rulla ut den och "hänga" upp.
Perfekt på ett handtag typ!

Pusspuss

Av Jennili Palmén - 3 mars 2013 16:46

Tidigare idag när vi väntade på två segpruppar!

Berit tyckte i alla fall att det var skönare i varma bilen än ute i snöstormen!
Pusspuss

Av Jennili Palmén - 2 mars 2013 20:36

Fått bilder av mammsen idag.

Hon har klippt vår lilla Truls.
2,5timma tog det!

Får klippa honom ofta, men fin blir han!
Han hade tydligen blivit sur!
Inte konstigt stsckarn fick ju sitta stilla i 2,5 timma! Hehe.
Men tänk va skönt det måste vara ändå!

Pusspuss

Av Jennili Palmén - 2 mars 2013 18:19

Go maten!

Det var underbart god mat.
En saftigbit oxfilé bit med pommes å bea MUMS!
Nu är det myys i soffan!

Pusspuss

Av Jennili Palmén - 2 mars 2013 16:42

Jäkla SKIT rent ut sagt!!

Hata vädret som är ute, jag vill ha vår och sommar NU! Det tar ju typ knäcken på en när vädret skiftar så här!
Usch säger jag bara.
Å inte skottas det här heller, har ju drivit å snöat en massor så yttre dörren går knappt att öppna..
Bra jobbat!

Nu ska vi i alla fall åka och hämta hem go mat!
Tack Madde å Tomas!

Det väger upp det här SKIT vädret!:)

Pusspuss

Av Jennili Palmén - 1 mars 2013 08:47

Ny dag, ny månad, med massa nya möjligheter!

Kände bara SUCK först när jag klev upp och kikade ut genom fönstret och det snöar..
Min glada min sjönk till botten.
Men nu har jag jobbat upp den!

Får besök av min älskade fina kusin idag med. Som jag längtat efter na!

Pusspuss

Presentation


Om min dag,
mitt liv,
och min verklighet.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards