Jennilipalmen

Alla inlägg den 1 september 2012

40

Av Jennili Palmén - 1 september 2012 17:47

39.

Av Jennili Palmén - 1 september 2012 17:46

For ju som sagt iväg idag.
Köade i ungefär 30 minuter, men kom tillslut fram och missade inte alls infarten till netonnet som jag trodde att jag skulle göra!

Köpte mig en mixer, eller blender hette det nog!
Haha
Snygg var den i alla fall!
Pusspuss

38.

Av Jennili Palmén - 1 september 2012 17:32

Från och med nu "ogillar" jag killen som satt i kassan idag!
När jag handlat och ska ta mina varor har min älskade tidning fastnat.
Mesans jag står och får kämpa för att få lös tidningen står kassaniträdet och tittar på mig som om jag vore knäpp nog för att jag kanske såg helt knäpp ut, men var ju tvungen att ta läs den.
Så till dig som stod i kassan på Willys idag. Du hade ju kunnat säga -ta en ny tidning. (själv är jag alldeles för feg att typ be om en ny.) Var ju faktisk killen i kassans fel.

Puss

37.

Av Jennili Palmén - 1 september 2012 13:47

Funderar på att åka å köpa en mixer.
Villegentligen inte åka själv, men när Gus inte är hemma har jag inte så många alternativ.
Rädd att jag ska köra i villa där borta, de håller nämligen på att göra om vägarna ute vid ersboda.
Å kan ju endast den vanliga vägen.. Puss att jag hittar ttp aldrig till neronnet, kör förbi infarten hela tiden.. Hahah

36.

Av Jennili Palmén - 1 september 2012 13:37

Näni, kanske dax att kliva upp och göra sig i ordning?
Kan ju inte ligga såhär hela dagen:å
Halva har ju näst intill passerat!

35.

Av Jennili Palmén - 1 september 2012 12:03

Har nyss fått ett foto av mor min.
På min världens sötaste bror.

Han är nämligen kapten Jack sparrow!

Kan man annat än bli alldeles varm i hjärtat?

Puas

34.

Av Jennili Palmén - 1 september 2012 11:58

Ligger fortfarande i sängen jag.
Min käka gubbe är och jobbar och står i.
Och då passar jag på att ligga å kika på one upon a time.
Har till och med käkat frukost i sängen!
Såå myspys, helst när man ser detta avskyvärda vädret utanför!

Pusspuss

Presentation


Om min dag,
mitt liv,
och min verklighet.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards