Jennilipalmen

Alla inlägg den 2 januari 2012

2.

Av Jennili Palmén - 2 januari 2012 20:36

God kväll!Sitter i soffan på kägelbanevägen och myser med G. Vi kikar på csi Miami bara älskar CSI programmen, sen var väldigt länge sedan jag såg ett! Så extra mysigt är det allt!:)Har en extra tjock filt på mig också! Jag har blivit så frusen på senare dar( oj vad det lät som att jag var minst hundra år gammal,men)I lördags så svall, svällde, svall upp?! Ingen aning om hur man säger som..Mitt högra pekfinger enormt mycket. Jag hade en ring på fingret på mig, men den brukar jag ha ofta och på just detta finger. Jag fick panik eftersom jag inte fick av mig den.. Den är väldigt grov så att den gick inte att knippsa av , så jag fick ta tvål och draaaaaaaa av den.Dagen efter alltså igår, hade jag super ont i fingret men även i vänstra tummen och lillfingret.Mamma trodde att jag slitit sönder något inne i fingret. Men icke imorse när jag vaknade så har jag inte ont i det fingret längre utlänning värk i knogarna osv.. Vet inte vad som händer men en sak vet jag å det är att det gör ont och att jag är supersvag i mina fingrar! Skit occkså. Någon dom vet något om det?Pusspuss

1.

Av Jennili Palmén - 2 januari 2012 16:28

Som ni alla märkt så skrev jag inte upp alla dagar vad jag åt. Hade livsmedel mycket att göra där innan jul och det vart inte mycket bloggar..Förlåt.Jag kan i alla fall berätta att det gick bra för mig! Jag klarade alla dagar.Jag nådde väl inte målvikten jag hade men den är ju lagd på en längre tid om man säger så, hahaMitt mål är gå ner ungefär 30 kilo, Men kom ju som sagt en bit på vägen.. Jag gick ner 8 kilo på mina 14 dagar...Jag hade nu tänkt berätta för er som vill veta mer om hur man ska äta under dieten.DAG ETTFrukost: En kopp svart kaffe med en sockerbit. Lunch: Två hårdkokta ägg med spenat kokt i vatten och en tomat.Middag: En stor biff (ca 250 g) och sallad med olja och citron. DAG TVÅFrukost: En kopp svart kaffe med en sockerbit.Lunch: Tio skivor skinka och tre dl naturell yoghurt. Middag: En stor biff (ca 250 g) och sallad med olja och citron.DAG TREFrukost: En kopp svart kaffe med en sockerbit, en skiva rostat bröd utan smör eller pålägg.Lunch: Två hårdkokta ägg med en skiva skinka, sallad.Middag: Kokt broccoli och en tomat till efterrätt en frukt.DAG FYRAFrukost: En kopp svart kaffe, en sockerbit, en skiva rostat bröd utan smör eller pålägg.Lunch: En liter juice och tre dl naturell yoghurt.Middag: Ett hårdkokt ägg och en riven morot samt en liten keso naturell (250 g).DAG FEMFrukost: en riven morot med citron.Lunch: en stor bit kokt torsk med citron, en liten klick smör.Middag: en stor biff (250 g), sallad med broccoli.DAG SEXFrukost: En kopp svart kaffe, en sockerbit, en skiva rostat bröd utan smör eller pålägg.Lunch: Två hårdkokta ägg, en riven morot.Middag: En halv kyckling, sallad med olja och citron.DAG SJUFrukost: EN kopp te utan socker.Lunch: Ingenting.Middag: En grillad lammkotlett, färsk frukt.DAG ÅTTAFrukost: En kopp svart kaffe, en sockerbit, en skiva rostat bröd utan smör eller pålägg.Lunch: Två hårdkokta ägg, en skiva skinka, sallad.Middag: Kokt broccoli, en tomat, en frukt.DAG NIOFrukost: En kopp svart kaffe, en sockerbit.Lunch: Tio skivor skinka, tre dl yoghurt naturell.Middag: En stor biff (250 g), sallad med olja och citron, en frukt. DAG TIOFrukost: En kopp svart kaffe, en sockerbit, en skiva rostat bröd utan smör eller pålägg.Lunch: Två hårdkokta ägg, en skiva skinka, sallad.Middag: Kokt broccoli, en tomat, en frukt.DAG ELVAFrukost: En kopp svart kaffe, en sockerbit, en skiva rostat bröd utan smör eller pålägg.Lunch: En liter juice, tre dl yoghurt naturell.Middag: En hårdkokt ägg, en riven morot, en liten burk keso naturell (250 g). DAG TOLVFrukost: EN riven morot med citron.Lunch: En stor bit kokt torsk med citron, en liten klick smör.Middag: En stor biff (ca 250 g), sallad med broccoli.DAG TRETTONFrukost: En kopp svart kaffe, en sockerbit, en skiva rostat bröd utan smör eller pålägg.Lunch: Två hårdkokta ägg, en riven morot.Middag: En halv kyckling, sallad med olja och

Presentation


Om min dag,
mitt liv,
och min verklighet.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards