Jennilipalmen

Alla inlägg den 6 juli 2011

2.

Av Jennili Palmén - 6 juli 2011 14:17


Lite örongodis som spelas här på min bro/altan!


Pusspuss



1.

Av Jennili Palmén - 6 juli 2011 14:00

Nu var det länge sedan jag kikade in här.

Men känner att jag måste få skriva av mig lite, dock är det inget speciellt jag har tänkt att skriva bara om min dag.


Min morgon började med att jag blev väckt klockan 8 på min lediga dag av min kära Gus han började jobba halv 9 därför han klev upp men dock inte anledningen till att jag var tvungen att kliva upp. Utan min kära lillebror viggo skulle på dagis och jag tyckte att han skulle få sova lite längre än till klockan 6 (då mor går på jobbet vid 7 måste han det) så han fick sova och jag tog på mig att kliva upp och göra honom klar till att föra på dagis. Guss tog honom med sig då han började. Guss jobbar nämligen på dagis, hahhah han är duktig!:)

När dom for tog jag och slängde mig framför teven och slafsade i mig lite frukost. Då när jag satt som skönast frågar tommy mig om jag kunde skura golvet i köket för det var någon som skulle kolla golvet typ?! tror vi fått vatten skada vid diskmaskinen. Aja tänkte jag jag gör väl det då, så tommmy for och jobba jag damsugade nedervåningen och skurade köket.. duktig tjej!:)
Efter det vankades det lunch med frida. GOTT blev wraps på Bagarn!


sedan nu ligger jag hemma ock steker lite i det super varma solen!
Helt sinnes, här uppe på bron där jag ligger visar termometern 45 grader!

Svettas som ett as, men man ska inte klaga!:)


Ikväll ska jag åka på något som jag inte varit på tidigare, men som jag vela gjort lääänge. Vi ska nämligen åka till rossön på bilbingo! helt underbart:)


Pusspuss

Presentation


Om min dag,
mitt liv,
och min verklighet.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards