Jennilipalmen

Alla inlägg under januari 2011

Av Jennili Palmén - 7 januari 2011 22:32

Lille nisse har nu varit inne i typ 8 dagar.

Han är en ute katt, men han får inte gå ut förens på måndag.

Det är synd om honom, hua..

Men på måndag ska han få åka och ta bort stygnena, och sedan få gå ut.

Åh vad han kommer bli lycklig!


  

Lillen,

Av Jennili Palmén - 7 januari 2011 22:19

har varit och grattat lill ananda:)

Hon fyller 2 år idag, så grattis till henne!:)


Nu sitter vi i soffan nere på kägelbanevägen och har lite fredagsMys! Myyyysigt!


Imorgon drar vi till sundsvall och bor på hotell, jihoo myspys!

Så imorgon ska vi shoppa och mysa och på kvällen blir det till att äta gott och sedan så blir det troligtvis bio!

Dagen efter blir det lite mer shopping och sedan till kvällen blir det att kika på hockey!

Sundsvall Malmö, hjärtat är ju ett Malmö fan av dess like!

(ska berätta en sak, alla väggar är täkta av tidnings utklipp och tröjor av malmö.

det är dock inte det enda, han har masssssa mer..)


haha.


Pusspussssss

Av Jennili Palmén - 5 januari 2011 20:22

nere på kägelbane vägen.

ska åka hem tills mamma kommer hem!.

har inte träffat henne på hela mitt lov typ.

Hon jobbar hela tiden, och jag bor då nere på kägelbanevägen..

Tråååkigt.


Måste även säga att detta lov har jag absolut inte gjort ett enda s k i t.

Tråkigt att säga, jag brukar alltid alla vintrar vara i backen och åka skidor, dra ut och "åka" skoter då jag själv inte kör. och pulka, har inte åkt pulka en enda gång.


alltså var är livet påväg egentligen?!.


Pusspuss

Presentation


Om min dag,
mitt liv,
och min verklighet.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards