Jennilipalmen

Alla inlägg under november 2010

Av Jennili Palmén - 5 november 2010 14:43

Åh, ikväll blir det Halloween middag nere hos Guss.

Våran familj hans familj och hans Farbror med familj. Så jag ska klä ut mina små bröder, Hugo ska vara   Bettlejuice.

Och viggo ska vara en döskalle typ, oh han kommer bli så söt:)


Ska även själv klä ut mig lite, vet inte riktigt till vad, menmen det får vi se..
Näe tro om man ska ta och slänga in sig i duschen?:)
pusspuss
Av Jennili Palmén - 5 november 2010 14:38

Usch detta lov har gått alldeles för fort!

Har knappt hunnit med något alls  s u p e r t r å k i g t!

Dock ska jag till sundsvall imorgon och shoppa, oh glad jennili!

Kommer bli awesome! förhoppningsvis, det enda som kan förstöra dagen är typ om vi kör i dike på ditvägen, hahha.


  



Pusspusss

Av Jennili Palmén - 2 november 2010 09:25

vaknade runt klockkan 8 imorse av att någon ringer till Guss och vill att han ska jobba. KUNG! eller inte, kunde inte somna om.. Och pricken över i;et är att vi kommer knappt träffas någonting på lovet känns det som. Guss jobbar dagarna och jag kvällarna.

HUA! idag vette tussan vad som ska hända, hade tänkt att halloween baka med små bröderna, men inte då Hugo ska dra till en kompis och Viggo ska dra på dagis..


aja får se vad dagen har att erbjuda,


Pusspuss

Av Jennili Palmén - 1 november 2010 17:54

Oh, såååå bra låt alltså man kan ju inte annat än ÄLSKA den!

Av Jennili Palmén - 1 november 2010 17:44

ojoj, länge sedan jag bloggade nu igen..sry


Nu är det lov, och OH så skönt det är med lov!

Imorse vaknade jag av att magen värkte, och usch så hämskt det är! Men som tur är så han tommy in på appoteket och köpte något mot magen, dock är det inte det jag åt förra gången jag hade ,magkatarr men något liknande! Inte lika bra iaf så det blir att köpa novalyzid så fort jag kommer nära ett appotek!


Nu ska jag snart dra iväg och jobba, KUL?! not.

Ska städa, men ikväll är det bara en timmas jobb så det känns så super skönt!

sedan blir det att gå på en liten prommis! Det blir skönt för magen med lite frisk luft!:)


Imorgon blir det att bara slappa hela dagen!

Typp, tänkte få hugo att haloweeeen pyssla lite med mig.

Vi brukar nämligen ha en liten middag runt halloween med familjen. Super mysigt!:)


Herrå!

Pusspuss

Presentation


Om min dag,
mitt liv,
och min verklighet.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards